Formule 1 GP Groot-Brittannie - Silverstone Max keert terug naar Silverstone, waar hij in april 2014 zijn Formule 3-debuut met Van Amerfoort Racing maakte.
Gerelateerd nieuws 573w geleden Reacties Toro Rosso en Renault op GP Groot-Brittannië 573w geleden Video's Groot-Brittannië van Sport1 met Max 573w geleden GP van Groot-Brittannië eindigt voor Verstappen in een anticlimax 573w geleden Toro Rosso achterhaalt probleem kwalificatie Max